Poradnik na weekend: jak odróżnić słaga od hipstera?

Ostatnio na prywatkach wśród znajomych często poruszam temat najświeższych subkultur, jakie widziała Warszawa. Pojęcie hipstera jest mi dobrze znane, nawet edukowałam innych na ten temat. Nie chwaląc się, po prostu znałam temat zanim stał się modny. ;)

Pojęcie SWAGu natomiast, mimo że uderza do mnie ze wszech stron (pracuję w social mediach…), jeszcze do niedawna czekało w mojej głowie na uzupełnienie swojej definicji. Dzięki dobrym sercom oraz sprawnym umysłom znajomych, udało mi się to nadrobić.

SWAG najszerzej można ująć jako „stylówę”. Tylko że tak na prawdę, co człowiek, to stylówa. Chodzi więc o taki mega lans, świecący, ze zwisającymi metkami.

Porównując dwie, najbardziej dominujące w moim mieście subkultury, ujęłabym to tak:

Hipster: „Mam hajs żeby się dobrze ubrać, ale udaję że nie mam.”

SWAG: ” Mam hajs żeby się dobrze ubrać i niech wszyscy widzą, że go mam!!”

Nie wiem, czy to idealne podsumowanie, ale tak mi się wydaje, po moich obserwacjach oraz wywiadach. Może macie swoje, odmienne zdanie?

Na koniec wykładu małe ćwiczenie/łamigłówka (poziom średnio-zaawansowany). Oto ona:

swagczycollage

fotki: indulgy.com

Otagowane , , , , , ,

12 thoughts on “Poradnik na weekend: jak odróżnić słaga od hipstera?

  1. vannzaw pisze:

    ale co to za różnica, patrzysz na takiego to myślisz ze albo wyrośnięte dziecko albo coś z nie tak z nim bo nie ma szkieł w okularach, czyli większość polskich panów jest swagami albo hipsterami bo noszą sandały ze skarpetami a i czasem i dresami?
    http://www.vannzaws.wordpress.com

  2. majenki pisze:

    Reblogged this on hipsto.

  3. majenki pisze:

    zgadzam się!
    Wydaje mi się, że: swag, hipster, hipster, swag, swag, hipster ;)

  4. vannzaw pisze:

    hahahahah oni wszyscy siebie warci, rozpieszczeni i się nudzą.
    http://vannzaws.wordpress.com/

  5. igorimorswin pisze:

    a dzie rozwiązanie kwizu? odwróciłem ekran do góry nogami i ni ma :(

    • asiarav pisze:

      Co do niektórych to i ja mam wątpliwości, więc odpowiedź pozostawmy swojej intuicji, a szczegółów dowiemy się dopiero po śmierci hahahah:P

  6. ina3b pisze:

    Czuję się teraz oświecona, bo do tej chwili swag i hipster byli dla mnie jednym i tym samym.;D

Skomentuj

