Pora na osobisty wpis


Zauważyłam, że w zasadzie nigdy nie mam ochoty żeby inni wiedzieli, co myślę:P Ostatnio dużo się zmienia dookoła mnie oraz w mojej bani, ale i tak zawsze znajduję wymówkę, by zamknąć się w swoim intro-świecie (choć niektórym trudno uwierzyć w moją introwertyczną naturę:) Podkreślam tym samym to, że ten blog jest dla mnie pewnym aktem odwagi i przełamywania się w wystawianiu swoich przemyśleń na publiczny widok. Właściwie to taki eksperyment, który się sprawdził :-) Tym samym dziękuję za wszystkie lajki, komcie, polecenia :] I tym samym odbieram sobie kolejną wymówkę do niepisania, żywiąc nadzieję, że wpis ten jest wartościowy :-)

foto: This Is Colossal

Otagowane ,

2 thoughts on “Pora na osobisty wpis

  1. krowibog pisze:

    Po latach i tak ktoś blisko znajomy znajdzie przez przypadek właściwy tag i z półobrotu rozwali anonimowość. Z autopsji znam. Notkę z kiedyś istniejącego bloga przeczytano po siedmiu latach od wpisu i się działo. Nie ma anonimowości w internecie. ;P

Skomentuj

