Miłość jako zapewnienie komuś wolności

Miało być o rozwoju zawodowym, ale prawdą jest, że nie sięgniemy szczytów w tej dziedzinie bez minimalnej  satysfakcji życiowej w ogóle. Tej z kolei nie ma, gdy tracimy równowagę: życie prywatne – życie zawodowe. Tymi oto dwoma zdaniami usprawiedliwiłam swój wpis na temat miłości:). Cytuję Anne Morrow  (żonę amerykańskiego bohatera narodowego XX-go wieku):

Być bardzo zakochaną to znaczy posiadać siłę do osiągnięcia wolności. W idealnym układzie oboje małżonkowie dają sobie nawzajem wolność do poznania nowych i różnych światów (…). Odkrycie, że jestem kochaną było niewiarygodne i całkiem zmieniło mój świat, moje odczucia o życiu i o mnie samej. Otrzymałam pewność, siłę i prawie nowy charakter. Mężczyzna, którego poślubiłam, wierzył we mnie i w to, co robię, aż w końcu i ja uwierzyłam, że potrafię zrobić więcej niż przedtem sądziłam.

Oby więcej TAKICH zakochanych par…

Otagowane , , , , , ,

One thought on “Miłość jako zapewnienie komuś wolności

  1. pojechana pisze:

    „Otrzymałam pewność, siłę i prawie nowy charakter”- dokładnie tak!

Skomentuj

